Kroppsviktspass

Första varvet gör du 1 repetition, nästa varv 2 och så vidare. Ha som mål att göra 10 reps i slutet av alla. Är du bra tränad kanske du gör, 10 reps första varvet, 20 reps andra och så vidare.

1. Burpee. alt kör du utan hopp och går ut/in
2. Skiftande armhävningar. Ena armen flyttar du fram en aning. Gör varannan sida. alt. gör du armhävningarna på knä
3. Knäböjhopp, alt. kör du utan hopp
4. Rygglyft med rotation. Tyngre -> lyft benen samtidigt
5. Benlyft. Var noga med att svanken inte tappar kontakt med golvet. Gör med raka ben eller böjda.
6. Utfallshopp. Alternativ går du bak/fram varannan sida.

GO!

Etiketter: video hemmaträning 1-10

Kommentera gärna:

 

Senaste inläggen

Senaste kommentarer

  • Helena » Starta dagen tidigare:  ”Så bra skrivet. Kanske därför som jag vaknar samma tid alltid ”

  • Helena » Viktnedgång:  ”Så bra du formulerar dig. Jättebra ”

  • Jessica » söt, sötare, sötast...:  ”Visst behöver man Ylva :)”

  • Ylva » söt, sötare, sötast...:  ”Tack för denna text, jag behöver bli påmind om det hela tiden”

  • Susanne » Pumpabröd:  ”Har en limpa i ugnen nu. Blev fundersam när jag bakade det. Ska man vispa äggen ..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln